»Vesela sem nagrade, ampak predvsem mi je pomembnejše, da je tudi predstava dobila nagrado, saj se mi zdi, da si zavod Emanat to neskončno zasluži, tako kot tudi vsi ustvarjalci predstave. Hvala žiriji, da jih je oz. nas je prepoznala.«
»Zdi se mi pomembno, da se uveljavijo druge prakse v uprizoritvenih umetnostih, in to je lutkovno gledališče, prostorsko prilagojeno gledališče, performans in predvsem gledališče z nekim nekonvencionalnim pristopom do gledalcev. Zelo sem zadovoljen, da sem v tem kontekstu prejel nagrado, drugače pa se mi zdi, da si vsak projekt zasluži neko posebno obravnavo.«
»Sodoben in kritičen je že sam način uprizoritve, ki nam ga v prologu razloži Mlakar, preden se prelevi v Uga, lik iz komedije. To je teatro povero, revno gledališče, ki nima denarja za scenografijo, zato je scenografija mentalna v gledalčevi glavi. Tudi prenekateri gledalec nima denarja za razkošno scenografijo lastnega življenja.«
»Mislimo tudi, da je oder prostor za to, kar je vidno v družbi, ali za to, na kakšen način so vidne stvari v družbi.«
»Celotna ideja je bila, da imamo v naši sredini različne ljudi, ki govorijo o nas z neke druge perspektive, na način, kot nas vidijo, in da na naši sceni izrazijo svoj umetniški jezik, ki nam manjka ali nas lahko na neki način preseneti.«
»Z izrednim občutkom za jezik, s prevajalsko natančnostjo in z naklonjenostjo primorskemu dialektu mu je uspelo besedilo suvereno prestaviti v Vipavsko dolino ter uprizoritvi dodati mediteranskega duha, sočnosti in neposrednosti.«
»Najraje bi se udrla v zemljo zelo unikaten projekt, ki je že v izhodišču 'nastal iz želje in koncepta za spletno uprizarjanje, hkrati pa predvideva aktivno udeležbo gledalcev in njihov vpliv na razplet in potek dogajanja, saj se predstava odvija v Facebook skupini'.«